m

Crossfit Class

Crossfit Class

Crossfit Class

← Κλείσε την θέση σου
← Πίσω στο πρόγραμμα

CROSS FIT : ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ

Ξεχάστε τα όργανα και τα βάρη, τους κλασικούς κοιλιακούς και τους ραχιαίους, τις ατελείωτες ώρες στον διάδρομο και το ποδήλατο, παρέα με την τηλεόραση ή τη μουσική από το mp3 σας. Το CrossFit, η νέα προπονητική μέθοδος που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και πλέον αναπτύσσεται ταχύτατα σε όλο τον κόσμο και την Ελλάδα, συνδυάζει όλα όσα θα θέλαμε από μια προπόνηση (κάψιμο λίπους, αντοχή, δύναμη, μυϊκή μάζα) και –το σημαντικότερο– απευθύνεται σε όλους τους τύπους ασκούμενου, από τους αρχάριους μέχρι τους προχωρημένους!


Παρακάτω δίνονται ορισμένες συμβουλές για να είσαι προετοιμασμένος : 1. Δεν θα είναι τόσο έντονο από την αρχή. Μπορεί να έχεις ακούσει για τραυματισμούς στο CrossFit ειδικά για τους πρωτάρηδες, αλλά αυτό συμβαίνει μόνο αν το παρακάνεις. Η ένταση πρέπει να είναι το τελευταίο πράγμα στο μυαλό σου την πρώτη σου φορά. Τα περισσότερα γυμναστήρια επικεντρώνονται στις βασικές αρχές και τη μηχανική των κινήσεων πριν περάσουν στο επόμενο στάδιο. Στην αρχή, ο καθένας μπορεί να κάνει το 50% απ’ όσα ζητάει ο προπονητής, γιατί το σημαντικό είναι να ξαναπάει την επόμενη μέρα.

 2. Δουλέψτε στα επίπεδά σας. Όλες οι κινήσεις του CrossFit προσαρμόζονται στις αντοχές σας. Δεν χρειάζεται – μάλλον, δεν είναι καθόλου έξυπνο – να ξεκινήσετε ασκώντας στον εαυτό σας περισσότερη πίεση από όση αντέχει. Ξεκινήστε στα μέτρα σας, και σύντομα θα έχετε εξελιχθεί.

3. Το CrossFit απευθύνεται σε κάθε υγιή, χωρίς μυοσκελετικά προβλήματα (μέση, γόνατα) ασκούμενο, ανεξαρτήτως ηλικίας. Η προπόνηση δεν εστιάζει μόνο στην δύναμη ή την αντοχή, αλλά στοχεύει στη βελτίωση και των δέκα χαρακτηριστικών που ορίζουν το επίπεδο της φυσικής κατάστασης: ακρίβεια, ισορροπία, συντονισμός, ευλυγισία, ευκαμψία, σθένος, αντοχή, ταχύτητα, ισχύς και δύναμη. Το σημαντικότερο είναι πως όλες οι ασκήσεις προσαρμόζονται, ανάλογα με το επίπεδο του ασκούμενου. Αυτός είναι και ο λόγος που μεγάλη μερίδα του κόσμου, ύστερα από μερικές προπονήσεις, το παίρνει πιο «ζεστά» και επιθυμεί να ασχοληθεί με αυτό, ακόμη και σε αγωνιστικό επίπεδο.

 4.Όποιος ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το CrossFit, θα πρέπει να απευθυνθεί σε κάποιον που κατέχει πρώτα απ’ όλα την τεχνογνωσία και μπορεί να αναλάβει την ευθύνη να προπονήσει έναν αθλούμενο του CrossFit. Ο ίδιος ο αθλούμενος θα πρέπει να έχει υπομονή και επιμονή, καθώς και ικανότητα εκτίμησης των δυνατοτήτων του, για να μην υπερβαίνει τα όριά του και να μην τραυματίζεται.

5. Στο CrossFit υπάρχει κάτι που λέγεται WOD ή workout of the day κι αυτό συμβαίνει γιατί η προπόνηση κάθε μέρα δεν είναι η ίδια. Κάποια γυμναστήρια, μάλιστα, δημιουργούν δικό τους WOD. Οι περισσότερες τάξεις οργανώνονται γύρω από το WOD. Συνήθως περιλαμβάνουν 10-15 λεπτά ζέσταμα και 10-15 λεπτά να εξασκήσεις κάποια σημεία του σώματος για την προπόνηση που θα ακολουθήσει. Μετά το WOD, ακολουθεί λίγο πιο ήρεμη άσκηση.


6. Βρείτε τους ρυθμούς σας. Το CrossFit έχει κατακριθεί αρκετά επειδή βγάζει στους ανθρώπους τον ανταγωνιστικό τους εαυτό. Μην πέσετε σε αυτή την παγίδα, καθώς μπορεί να κάνετε λάθη, ακόμα και να τραυματιστείτε. Κάντε τις ασκήσεις στον ρυθμό που σας βολεύει, μέχρι να νιώσετε έτοιμοι να αυξήσετε την ένταση.

 7. Φόρα άνετα ρούχα. Οτιδήποτε σε βοηθάει να κινείσαι άνετα είναι το καλύτερο για την προπόνηση.
 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

  • Burpees
  • Squat
  • Deadlift
  • Clean and press
  • Sit Ups

ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ

  • Cardio
  • Strengtn
  • Πολύ υψηλή
  • Θερμίδες 650 -700
  •  

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

    ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ

    Απόφοιτος του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, τμήματος Σερρών, με ειδικότητα «Κλασικός Αθλητισμός». Έχει συγγράψει διπλωματική εργασία με τίτλο «Σύγκριση της παραγόμενης δύναμης σε ισοκινητικό μηχάνημα και σε ισομετρική δοκιμασία και σχέση της δύναμης και ταχύτητας». Έχει συμμετάσχει στις επιστημονικές εργασίες με τίτλο «Υψόμετρο και απόδοση στους δρόμους μεσαίων-μεγάλων αποστάσεων» και «Αθλητισμός και Doping» που παρουσιάστηκαν στο Συνέδριο της Ένωσης Γυμναστών Βορείου Ελλάδος. Έχει παρακολουθήσει το 4ο Παγκόσμιο Συνέδριο Δύναμης όπως και το προπονητικό σεμινάριο με θέματα: Α. Ανάπτυξη της φυσικής ικανότητας της αντοχής στις αναπτυξιακές ηλικίες και Β. Αξιολόγηση-καθοδήγηση αθλητών ημιαντοχής-αντοχής. Είναι επίσημος κριτής του Σ.Ε.Γ.Α.Σ. στον κλασικό αθλητισμό και διαιτητής Χειροσφαίρισης. Συμμετείχε ως εθελοντής στην Πανελλήνια Μαθητιάδα Αθλητισμού και Πολιτισμού ενώ είναι και εκπαιδευτής του Παραολυμπιακού αθλήματος BOCCIA. Υπήρξε προπονητής στίβου στο Γ.Α.Σ. Κιλκίς από το 2009 έως το 2013, στον Αίαντα Κιλκίς από το 2013 έως το 2016 ενώ από τον Σεπτέμβριο του 2018 ανέλαβε ξανά προπονητής στο Γ.Α.Σ. Κιλκίς. Έχει εργαστεί στα γυμναστήρια Ευ Ζην (2010-2018), Yoga Pilates House (2016-2018) και Παλμός (2017-2018) όπως και στο αθλητικό κέντρο Ατέρμων (2016-2018) όπου ανέλαβε διάφορα ομαδικά προγράμματα άσκησης ενώ έχει εργαστεί και ως personal trainer. Ακόμη, έχει εργαστεί ως εκπαιδευτής κολύμβησης στο αθλητικό κέντρο Ατέρμων (2016) και στο Alexandros Sports Center (2017) ενώ έχει αναλάβει και την προετοιμασία ομάδων ποδοσφαίρου. Υπήρξε αθλητής στίβου του Γ.Α.Σ.Κ. στις μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις έχοντας τρέξει μέχρι και Μαραθώνιο, αθλητής χειροσφαίρισης στον Πανσερραϊκό ενώ έχει ασχοληθεί ακόμη με το kick boxing και τους χορούς salsa cubana και bachata.

     
    Close
    kinesis-gym
    Ώρες Λειτουργίας

    Δευτέρα – Παρασκευή:
    08:30 – 23:00

    Σάββατο:
    12:00 – 20:00

    Κυριακή:
    Κλειστά

    Our socials
    About